Sidebar

Visuomeninės Rasų kapinių draugijosbernardinu kapines nariai kviečia VU Istorijos fakulteto jaunimą nuo balandžio 8 d. iki gegužės 12 d. prisidėti prie kilnios akcijos: nugrėbti lapus nuo apleistų kapų. Tuo pačiu studentai prisimins, kad čia galima rasti LDK didiko E. Tiškevičiaus, Vileišių šeimos, T. Vrublevskio, Vasario 16-osios Akto signatarų amžinojo poilsio vietas, Literatų kalnelyje Antano Vivulskio ir Mikalojaus Konstantino Čiurlionio kapus, pamatys, kad kapinių koplyčioje perlaidoti Gedimino kalne rasti sukilimo vadų Konstantino Kalinausko ir Zigmanto Sierakausko bei sukilimo dalyvių palaikai.

Kartu su Visuomeninės Rasų kapinių draugijos nariais, IF studentai kviečami išgenėti krūmus:

  • Naujųjų Rasų kapinėse (Sukilėlių g.) balandžio 20 d., šeštadienį (11 val.). Susitinkame automobilių stovėjimo aikštelėje.

  • Naujųjų Rasų kapinėse (Sukilėlių g.) balandžio 27 d., šeštadienį (11 val.). Susitinkame automobilių stovėjimo aikštelėje.

  • Bernardinų kapinėse gegužės 25 d., šeštadienį (nuo 11 val.) Susitinkame prie pagrindinio įėjimo į kapines.

Norinčius dalyvauti prašome registruotis el. paštu s

"Kviečiame visus prisijungti prie šios kilnios iniciatyvos ir kartu sutvarkyti mūsų tautiečių amžinojo poilsio vietas. Dalyvavimas akcijoje tai proga pagerbti mirusiųjų atminimą bei sustiprinti bendruomeniškumo jausmą."

Pagarbiai

Visuomeninės Rasų kapinių draugijos nariai

Archeologijos stovyklaDrezdeno taikomųjų mokslų universiteto (HTWD) Informatikos ir matematikos bei Erdvinės informacijos fakultetai kviečia archeologijos studentus į vasaros mokyklą, skirtą geomokslų ir kompiuterinių metodų taikymui archeologijoje. Pagrindinės temos:

  • įvadas į skaitmeninę archeologiją,
  • matematikos ir informatikos pagrindai,
  • neinvaziniai archeologiniai tyrimai (remote sensing),
  • 3D dokumentacija,
  • taikomoji ir kompiuterinė archeoastronomija,
  • GIS archeologijoje.

Vasaros mokykla vyks birželio 3-14 dienomis, nuotoliniu būdu. Užsiėmimų kalba – anglų.

Dalyvavimas – nemokamas. Būtina turėti kompiuterį su interneto prieiga ir galimybe įdiegti atvirojo kodo programinę įrangą.

Registracija vyksta iki 2024 m. gegužės 12 d., pranešimas apie priėmimą atsiunčiamas iki gegužės 17 d.

Daugiau informacijos

Partnerysčių skyrius VU absolventų renginys TV ekranai 1920x1080Ar Tavo galvoje jau sukasi klausimas, o kas toliau? Studijų baigimo laikotarpis gali sukelti daug įvairiausių emocijų nuo palengvėjimo ir džiaugsmo iki pasimetimo ar nerimo.

Norime padėti Tau užtikrintai priimti ateities iššūkius!

Kovo 22 d. 15:00–18:30 kviečiame Tave į VU vasarą baigiantiems absolventams skirtą renginį, kurio metu suteiksime visą svarbiausią informaciją apie procesus po studijų baigimo. Nesvarbu, ar šiemet baigsi bakalauro, magistrantūros ar vientisąsias studijas. Ar turi aiškų karjeros kelią, ar esi savęs pažinimo etape ir tik pradedi galvoti, ką norėtum veikti ateityje – čia naudingos informacijos ras kiekvienas.

Renginyje susipažinsi su:

  • alumni galimybėmis: paslaugomis ir privilegijomis, kurias gausi prisijungęs prie alumnų tinklo;
  • tolesnėmis studijų galimybių alternatyvomis Vilniaus universitete: magistrantūros ar doktorantūros studijomis, laisvojo klausytojo galimybės, mokymosi visą gyvenimo centro veiklomis;
  • filantropijos svarba ir galimybėmis;
  • būtiniausiais praktiniais įgūdžiais
    • sužinosi, kaip sėkmingai suderinti profesinius ir asmeninius tikslus, siekiant profesinio ir asmeninio gyvenimo balanso;
    • išmoksi savęs pri(si)statymo gudrybių, kurios akimirksniu atskleis Tavo profesinę vertę darbo pokalbyje ar kontaktų mezgimo renginyje Elevator Pitch metodu;
    • daugiau sužinosi apie asmeninių finansų valdymą, investavimą).

Renginys vyks VU MKIC (Saulėtekio al. 5).

Registracija: https://forms.office.com/e/JHAU8A4AhF

Renginys vyks anglų kalba

What's Next? Forum for Fresh Graduates tai ne tik informacinis renginys, bet ir galimybė susitikti su kitais būsimais absolventais bei pasidalinti patirtimi.

Įkvėpk naujų idėjų, įgyk naudingų įrankių ir sužinok, kas Tavęs laukia toliau!

 

EN:

Are you already wondering what's next? Graduation can evoke many emotions, from relief and joy to confusion and anxiety.

We want to help you face the challenges ahead with confidence.

On the 22th of March, 15:00–18:30, we invite you to a VU summer graduates event, where we will provide you with all the key information about the post-graduation process. No matter whether you already have a clear career vision or are in the self-discovery phase and just starting to think about what you want to do, the event will deliver useful information for you.

At the event, you will learn about:

  • alumni opportunities (what services and benefits you can access by joining the alumni network);
  • further study options at Vilnius University (Master's, PhD, free listening, Lifelong Learning Centre activities);
  • the importance and possibilities of philanthropy;
  • essential practical skills (you will learn how to reconcile professional and personal goals to achieve work-life balance successfully. You will also learn self-presentation tricks that will instantly reveal your professional value in a job interview, CV, social networks or a networking event. You will find out more about personal finance management and investment).

The event will take place at the VU SCIC (VU Library, Saulėtekio al. 5).

Registration: https://forms.office.com/e/JHAU8A4AhF

What's Next? The Forum for Fresh Graduates is an informative event and also an opportunity to meet other future graduates and share experiences.

Get new ideas, valuable tools and decide what's next for you!

seminars JHCThe Centre for the Study of East European Jewish History at the Vilnius University Department of History together with The Emil A. and Jenny Fish Center for Holocaust & Genocide Studies at Yeshiva University, Department of Jewish Studies at Wroclaw University, Department of Russian and Slavic Studies at Hebrew University of Jerusalem, and Lviv Catholic University invites MA students currently working on their theses and PhD students to apply and participate in a new international online seminar in the field of East European Jewish history and culture. The seminar is open to papers on various topics, chronology, methodology, and approach in humanities, arts, and social sciences.

The idea to create a platform for MA and PhD students to present their research projects emerged after realizing that students engaged in Jewish studies at the graduate level often lack communication and collaboration with other young researchers, teachers and academics in the field. These seminars are established as a place for young researchers to present their research, discuss and share ideas, and raise different research questions with their colleagues.

The platform will serve as a sharing point of the vast collections of sources by two institutions: YIVO and the Martynas Mažvydas National Library of Lithuania. The experts at these institutions will give guidance to the seminar’s participants, and help them with their ongoing research projects.

We invite MA and PhD students who are studying East European Jewish history, or other topics that include different aspects of Jewish life in the region, to participate in the seminars and present their research. Each participant will speak for twenty minutes online about their work. After each presentation the invited experts will give feedback to the presenters.

This is already the second session of online seminars. It will take place in the autumn semester of the 2024 – 2025 academic year. The applicants are encouraged to send their presentation proposal (up to 500 words) and a short bio to the Centre for the Study of East European Jewish History by e-mail: . The deadline for application for the autumn semester is May 30th, 2024.

Please disseminate this invitation to the colleagues who might be interested in participating in the seminars.

Nuolatinių bakalauro studijų programų IV kurso studentams paskaitos vyksta rekomenduotina užbaigti paskaitas iki 2024 m. gegužės 10 d. 
Nuolatinių bakalauro studijų programų IV kurso studentams galutinis studijų pasiekimų vertinimų laikotarpis
iki 2024 m. gegužės 24 d. į VUSIS turi būti suvesti visi studijų rezultatai
Nuolatinių bakalauro studijų programų studentai bakalauro darbus įkelia į VUSIS ir apie tai el. paštu informuoja katedros studijų administratorę bei darbo vadovą
iki 2024 m. birželio 3 d. 12 val.
Bakalauro darbų gynimo sesija vyksta 2024 m. birželio 10-14d.
Nuolatinių magistro studijų programų studentai magistro darbus įkelia į VUSIS ir apie tai informuoja el. paštu katedros studijų administratorę bei darbo vadovą
iki 2024 m. gegužės 20 d. 12 val.
Magistro darbų gynimo sesija vyksta 2024 m. gegužės 27-29 d.
Diplomai teikiami 2023 m. birželio 21 d. 13 val.

SĖKMĖS!

445 Mokslo sprintas Straipsniui 642x410naujienos.vu.lt

Mokslo komunikacijos konkursas „Mokslo sprintas“ jau trečią kartą kviečia registruotis ir renginio metu per 3 minutes pristatyti mokslinį tyrimą ar jus žavinčią mokslo idėją. Konkursas vyks VU 445-ojo gimtadienio proga balandžio 11 d. 18.00 val.

Kaip ir kasmet, geriausiai pasirodžiusių komandų laukia piniginiai prizai, įsteigti rėmėjų. Be to, konkurse dalyvaujančios komandos turės galimybę dalyvauti ir specialiuose mokslo komunikacijos mokymuose, kurie vyks kovo 27 d.

Konkurso metu kviečiame iš 2 žmonių – dėstytojo (-os) ir studento (-ės) – sudarytas komandas pristatyti mokslinį tyrimą ar dominančią mokslo idėją. Pristatymas negali trukti ilgiau nei 3 minutes.

Kviečiame burtis į komandas, kurias turėtų sudaryti bet kurios pakopos studentas (-ė) ir dėstytoja (-as) ar mokslo darbuotoja (-as). Kai gausite savo komandos nario (-ės) sutikimą, registruokite savo komandą iki kovo 17 d.

Pristatymus vertins iš mokslo ir žiniasklaidos atstovų sudaryta komisija, kuri atsižvelgs į tyrimo ar idėjos aktualumą, mokslinį tikslumą, pranešimo aiškumą ir sugebėjimą apie mokslą kalbėti linksmai. Konkurso nugalėtojų laukia piniginiai prizai.

Daugiau informacijos

hist researchKonferencijos data: 2024 m. Gegužės 7 d.

Konferencijos vieta: Vilniaus Universiteto Istorijos fakultetas, Universiteto g. 7, Vilnius.

Ką  daryti  su  istorija,  kuomet  ją  atrandate?  Kviečiame  ja  pasidalinti  dalyvaujant  studentų mokslinėje konferencijoje.

Į konferenciją pristatyti savo tyrimų kviečiame III-IV kurso bakalauro ir I kurso magistro studijų pakopų studentus, atlikusius ar vis dar atliekančius savo studijų krypties tiriamąjį darbą, kuriame vienas dominuojančių dėmenų – archeologinis, istorinis, atminties arba paveldo tyrimas. Konferencijoje galite skaityti pranešimą tiek jau pilnai atlikto tyrimo pagrindu, tiek pristatydami atskirą tyrimo dalį, taip pat galimas ir grupinis pranešimas, jei tyrimą atliko daugiau nei vienas asmuo. Konferencijos tikslas – didinti jaunųjų tyrėjų įsitraukimą į mokslinius tyrimus dar studijų metais, skatinti jaunųjų tyrėjų tarpusavio bendradarbiavimą, akademinio dialogo mezgimą ir studijų tarpdiscipliniškumo reikšmės pristatymą.

Kodėl verta dalyvauti?

  • Gausite galimybę tiek pristatyti savo tyrimą plačiai auditorijai, tiek sulauksite naudingų komentarų bei klausimų iš Jūsų tiriamos srities specialistų.

  • Aktyvus   dalyvavimas   studentų   mokslinėse   veiklose   palankiai   vertinamas   skiriant skatinamąsias stipendijas už pasiekimus studijų srityje bei identifikuojamas rengiant ir teikiant mokslinius projektus.

  • Sužinosite, ką ir kaip tiria kiti Jūsų studijų krypčių studentai, galėsite užmegzti tolimesniam moksliniam bendradarbiavimui naudingus akademinius ryšius.

Jūsų siūlomų pranešimų temų bei jų anotacijų (iki 200 žodžių) lauksime iki 2024 m. Kovo 18 d. el. paštu

Konferencijos organizatorius: Vilniaus Universiteto Istorijos fakultetas

Baltijos Amerikos Laisvės fondasBAFF 2024 skelbia naują kvietimą į BAFF Profesinės praktikos programą – unikalią galimybę studentams ir absolventams atlikti praktiką Jungtinių Amerikos Valstijų kompanijose ar organizacijose. 

Profesinės praktikos programa suteiks puikias galimybes atlikti profesinius interesus atitinkančias praktikas įvairose JAV įmonėse, kompanijose ar organizacijose. Programos dalyviams suteikiamos apie 30,000 JAV dolerių per metus stipendijos, kurios skirtos padengti apgyvendinimo, draudimo, maisto bei transporto išlaidas praktikos metu. Ši programa – tai puiki galimybė įgyti profesinės patirties, išplėsti pažinčių ratą, susipažinti su JAV kultūra ir gyvenimo būdu.

BAFF suteikia pilno išlaikymo stipendiją ir garantuotą praktikos vietą. Visi paskutinio kurso bakalauro programos studentai ar absolventai, o taip pat magistro programos studentai, doktorantai ir absolventai kviečiami teikti paraiškas į BAFF Profesinės praktikos programos konkursą. Paraiškos priimamos iki š.m. kovo 31 d.

Daugiau informacijos čia ir BAFF tinklapyje. Visus norinčius sužinoti daugiau apie Profesinės praktikos programą, užduoti klausimus ir pasikonsultuoti su BAFF atstovais kviečiame į internetinį seminarą anglų kalba kovo 22 d. 15 val. Į internetinį seminarą registruokitės užpildydami šią formą: https://forms.gle/kpahqoKJ5eb6i2kQ9. Prisiregistravusiems bus atsiųsta nuoroda į internetinį seminarą Teams platformoje.

summer school SakartvelKorneli Kekelidzės Sakartvelo rankraščių institutas, Luveno universiteto orientalistikos institutas ir Šota Rustavelio nacionalinis mokslo fondas organizuoja vasaros mokyklą, skirtą studentams, kurie studijuoja kartvelologiją,  tačiau tai galėtų būti tyrėjai kurie studijuoja šaltinių studijas, archyvistiką, rankraštinių knygų kultūrą, dokumentų restauravimą, skaitmenizavimą ir t.t. Konkurse pagrindinis akcentas skiriamas kandidato temo pavadinimams.

Finansuojamas apgyvendinimas, maitinimas, ekskursijos Sakartvele, tačiau nefinansuojamas atvykimas ir išvykimas į/iš Sakartvelo. Daugiau informacijos (EN)

Aplikaciją reikėtų užpildyti iki kovo 1 dienos.


 

 

Sakartvelo rankraščių instituto vasaros mokykla apie Sakartvelo regiono Abchazijos istoriją ir kultūrą. Jame gali dalyvauti tiek magistrantai/magistrai, tiek ir doktorantai/daktarai, kurie domisi Sakartvelo istorija, o dar tiksliau Abchazijos regiono istorija ir kultūra.

Finansuojamas apgyvendinimas, maitinimas, ekskursijos Sakartvele, tačiau nefinansuojamas atvykimas ir išvykimas į/iš Sakartvelo. Daugiau informacijos (EN)

Aplikaciją reikėtų užpildyti iki kovo 1 dienos

PL seimasVasario 6 d. Lietuvoje lankysis Lenkijos Seimo maršalka Szymon Hołownia. Vilniaus universitete maršalka surengs diskusiją su studentais pavadinimu  "What can citizen of Europe expect from politicians?”. Susitikimas vyks Vilniaus universiteto centriniuose rūmuose, Aula Parva, 10:30 val.

Maloniai kviečiame studentus dalyvauti diskusijoje. Registracija

Vietų skaičius ribotas.

 

mainai 2023Šiuo metu prasidėjo registracija į mainus per tinklus MAUI-AEN-REARI-RJ, galima dalyvauti atrankoje tik į vieną iš tinklų registracija vyksta iki vasario 14d. (imtinai). 

Studentai vykstantys per šiuos tinklus yra atleidžiami nuo mokesčio už mokslą. 

Registracija vyksta per naują sistemą: Mobility Online iki vasario 14d. 

Daugiau informacijos apie programą rasite čia ir čia. 

Jei turite kokių klausimų, kreipkitės į tarptautinių ryšių vadybininką Julių Pukelį: , +370 5 268 7156 arba per MS Teams. 

217BAKALAURO studijos:

  • Archeologijos I kurse (įstoję 2023 m.) – 1 vieta;

  • Istorijos I kurse (įstoję 2023 m.) – 6 vietos;

  • Istorijos II kurse (įstoję 2022 m.) – 2 vietos;

  • Kultūros istorijos ir antropologijos I kurse (įstoję 2023 m.) – 3 vietos.

Į laisvas valstybės finansuojamas vietas gali pretenduoti mokantys už studijas studentai, neturintys skolų/akademinių skolų. Laisvos valstybės finansuojamos vietos turi būti užimtos iki 2024-03-01.

Laisvų valstybės finansuojamų vietų užėmimas vykdomas pagal VU Senato 2018 m. rugsėjo 25 d. patvirtintą nutarimą Nr. S-2018-10-8) „Laikinasis Vilniaus universiteto studentų reitingavimo pagal studijų rezultatus ir rotacijos tvarkos aprašas“ (https://www.vu.lt/studijos/studentams/studijas-reglamentuojantys-dokumentai).

Pateikiamų per VUSIS e-prašymų „Dėl studijų ir finansavimo formos keitimo“ laukiame ne vėliau kaip iki 2024 m. vasario 25 d.

URMLietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija tęsia savo mentorystės programą ir kviečia joje dalyvauti bakalauro ir magistro programų studentus, norinčius geriau susipažinti su Lietuvos diplomatine tarnyba.

Ankstesnių metų patirtis parodė, kad ši programa yra įdomi ir reikalinga ne tik tarptautinių santykių, diplomatijos, tarptautinės teisės, ekonomikos, bet ir daugelio kitų studijų programų studentams.

Mentorystės programa suteikia galimybę turėti mentorių  Lietuvos diplomatinėje tarnyboje ir 2–6 mėnesius su juo bendradarbiauti studentą dominančiais Lietuvos diplomatinės tarnybos veiklos klausimais, taip pat dalyvauti kartą per mėnesį vyksiančiuose bendruose teminiuose susitikimuose aktualiais tarptautinių santykių klausimais.

Kviečiame studentus, norinčius ) dalyvauti programoje, iki 2023 m. gruodžio 8 d. pateikti laisvos formos prašymą el. paštu ir nurodyti pageidaujamos mentorystės sritį (-is), tikslą ir dalyvavimo motyvus (200–300 žodžių). Taip pat prašome pridėti aukštosios mokyklos pažymą, patvirtinančią studijas aukštojoje mokykloje.

Ministerija, įvertinusi gautus prašymus, dalyvauti programoje atrinks labiausiai motyvuotus kandidatus. Įvadinis mentorystės programos renginys vyks 2024 m. sausio mėn., o baigiamasis – 2024 m. birželio mėn.

Informacija apie URM mentorystės programą el. paštu .

Pastatai seminaruiThe Centre for the Study of East European Jewish History at the Vilnius University Department of History together with The Emil A. and Jenny Fish Centerfor Holocaust & Genocide Studies at Yeshiva University, Department of Jewish Studies at Wroclaw University, Department of Russian and Slavic Studies at Hebrew University of Jerusalem, and Lviv Catholic University invites MA students currently working on their theses and PhD students to apply and participate in a new international online seminar in the field of East European Jewish history and culture. The seminar is open to papers on various topics, chronology, methodology, and approach in humanities, arts, and social sciences.

The online seminars will take place in two sessions in the autumn semester of the 2023 – 2024 academic year (staring from February 2024). The applicants are encouraged to send their presentation proposal (up to 500 words) and a short bio to the Centre for the Study of East European Jewish History by e-mail: . The deadline for application for the spring semester is December 22th.

 

More information (EN)

renkuosi mokyti „Renkuosi mokyti!“ pradeda naujų dalyvių atranką. Programa „Renkuosi mokyti!“ jau 15 metų buria švietimo bendruomenę – programos dalyvius ir alumnus, kurių jau yra beveik 300, mokytojus, mokyklas ir siekia Lietuvos švietime kurti pozityvius pokyčius. Programa pritraukia motyvuotus, į pagalbą kitam orientuotus dalyvius, kurie mokyklose dirba dvejus metus. 
Paskutinio kurso studentus ir studentes kviečiame dalyvauti atrankoje ir nuo 2024 m. rugsėjo 1-osios jau pradėti darbą mokykloje. 
Daugiau informacijos apie mus rasite: www.renkuosimokyti.lt
Pildyti kandidato anketą galima čia
 
Taip pat galite stebėti mūsų veiklą socialiniuose tinkluose: 

 Instagram

logoLietuvos laisvosios rinkos instituto (www.llri.lt) misija yra skleisti ir įtvirtinti asmens laisvės ir atsakomybės, laisvosios rinkos bei ribotos valdžios idėjas. Tiksliausiai institutą būtų galima vadinti užsienyje itin paplitusiu think tank vardu, lietuviškai – smegenų centru, idėjų fabriku, viešosios politikos institutu. Institutas vykdo tarpdisciplininius tyrimus, siekdamas praturtinti viešą diskursą tarpdisciplininiais naratyvais, kasmet skelbia dešimtis analitinių darbų, aktyviai komunikuoja žiniasklaidoje, įgyvendina ekonomikos ir pilietiškumo ugdymo programas, leidžia knygas, rengia konferencijas, radijo laidas, seminarus, mokymus. Institutas dalyvauja įtakinguose tarptautiniuose tinkluose, vykdo tarptautinius projektus.

Tarpdisciplininių tyrimų centro koordinatorius (-ė) Lietuvos laisvosios rinkos institutas ieško kolegos (-ės), kuris (-i) koordinuos Tarpdisciplininių tyrimų centro veiklą, nacionalinius ir tarptautinius tarpdisciplininius projektus.

Daugiau informacijos

phd applyPapildomas priėmimas į 2023 m. istorijos ir archeologijos mokslo krypties doktorantūrą vyks spalio 18 d. (trečiadienis) 15.00 val. Vilniaus universitete, Istorijos fakultete, 329 aud. (Universiteto g.7, III a.).

Mokslinio projekto elektroninę versiją su parašu (būtina nurodyti tematiką), dviejų mokslininkų rekomendacijas bei straipsnių, konferencijose skaitytų pranešimų, mokslo konkursuose premijuotų darbų ir kt. skenuotas kopijas nuo spalio 2 d. iki spalio 10 d. 15 val. siųsti el. paštu  .  

Informacija apie priėmimo į doktorantūrą tvarką ir studijas Universitete teikiama interneto svetainėje ir Vilniaus universiteto Centrinės administracijos Doktorantūros ir podoktorantūros skyriuje darbo dienomis nuo 9.00 iki 16.00 val. (adresu: Universiteto g. 3, Vilnius, 108 ir 109 kab.; telefonais: +370 5 268 7095, +370 5 268 7093, el. paštu: .l ). 

Daugiau informacijos

Primename, kad 2023/24 m.m. rudens semestro įmoka turi būti sumokėta iki 2023-09-30.

Pageidaujantieji mokėti įmoką dalimis arba atsidėti mokėjimo terminą, per e-studentas pateikite atitinkamą prašymą, tokių dar laukiame iki 2023-09-27. Gavę juos, įforminsime IF Dekanės įsakymu. Studentai, kuriems įsakymu įmoka atidėta ar ją leista sumokėti dalimis, tai privalo atlikti iki 2023-12-01.

Kilus klausimams skambinkite/kreipkitės į IF Studijų skyrių (IF 215 kab., tel. 268 7290.

2023-09-16 baigėsi pavasario sesijos skolų laikymas. Po šio termino studentės/-tai, kurios/-rie turi daugiau negu 15 kreditų skolų, teikiami studijų sutarties nutraukimui dėl nepažangumo ar nestudijavimo.

Gavę skolas iš praktikos ar specialybės kalbų, jas likviduoti galite tiktai kartojant atitinkamą dalyką ir mokant nustatytą kartojimo mokestį pagal kreditų skaičių ir sutartyje numatytą 1 kredito kainą. Kitais atvejais skolas leidžiama atsiskaityti eksternu, jeigu tam neprieštarauja atitinkamo dalyko, modulio ar modulio temos dėstytoja/-as.

Abiem atvejais per e-studentas aplinką teikiamas e-prašymas. Gautas teisingai užpildytas ir pateiktas e-prašymas užregistruojamas ir įforminamas IF Dekanės įsakymu. Įsakymo santrauka su jame nurodyta mokesčio suma yra matoma e-studentas aplinkoje aplikacijoje STUDIJOS.

Svarbu:

- mokant už atsiskaitymą eksternu ar dalyko kartojimą sumokėkite/perveskite įsakyme nurodytą tikslią sumą, jos nekeiskite, neapvalinkite;

- jeigu skola laikoma pagal eksterno įsakymą, mokestį privalu sumokėti ne vėliau kaip prieš 3 (tris) darbo dienas iki numatytos atsiskaitymo datos;

- dalyko kartojimo mokestis mokamas tame semestre, kuriame bus kartojamas dalykas, ir tai būtina atlikti per pirmą semestro mėnesį.

- mokesčio kvitus rasite E-studentas aplinkoje aplikacijoje FINANSAI.

Kilus klausimams skambinkite/kreipkitės į IF Studijų skyrių (IF 215 kab., tel. 268 7290).

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos