Sidebar

tvarus sprendimaiPrisijunk prie VU tvariųjų sprendimų pre-akseleratoriaus – dinamiškos 2 mėnesių kūrybos ir mokymosi programos! 

Skirk tik pusdienį per savaitę ir paskaitų metu sužinok, kaip žingsnis po žingsnio bei be didelių investicijų paversti savo idėją tvariu ir sėkmingu verslu.  Praktinių dirbtuvių metu išmoksi taikyti verslumo įrankius, kuriuos naudoja startuoliai. Visos programos metu gausi patyrusių mentorių konsultacijas, padėsiančias įgyvendinti tavo idėjas. 

Programoje dalyvavusiems ir ją baigusiems bakalauro ir magistrantūros studentams bus suteikti 3 mokymosi visą gyvenimą kreditai, o doktorantams – 3 bendrųjų gebėjimų kreditai.

Programa startuoja jau spalio 8 d. 13:00, Saulėtekio al. 9, III rūmuose. ➡ Daugiau informacijos ir registracija.

Pre akceleratorPer pastaruosius kelerius metus „Tech Hub“ jau padėjo pre-akceleruoti daugiau nei 180 startuolių ? ir šimtams studentų žengti pirmuosius žingsnius į verslumą. Šiemet tavo eilė – ar pasiruošęs(-usi) būti kitas(-a)?

Kas yra VU Tech Hub Pre-akseleratorius?

Tai 20 savaičių intensyvi programa, kurioje motyvuoti VU studentai savo idėjas paverčia realiais produktais. Įgysi praktinių verslumo įgūdžių, išbandysi savo idėjas ir žengsi į startuolių ekosistemą.

Kaip tai veikia?

1 etapas – Komandų formavimas: susirask trūkstamus komandos narius arba prisijunk prie jau esamos komandos.

2 etapas – Startuolio kūrimas: dirbk su savo verslo idėja pasitelkdamas mentorius, dirbtuves ir praktines sesijas. Programoje nagrinėsi:

  • Problemos ir sprendimo apibrėžimą
  • Tikslinės auditorijos nustatymą
  • Konkurentų analizę
  • Rinkodaros ir pardavimų strategijas
  • MVP (minimaliai gyvybingo produkto) kūrimą
  • Kaip pristatyti idėją investuotojams

Kodėl verta dalyvauti?

  • Asmeninė patirtis ir mentorystė iš verslo ekspertų
  • Praktiniai mokymai apie strategiją, pristatymą, rinkodarą, derybas ir dar daugiau
  • Tinklavimosi galimybės su investuotojais, verslo angelais ir startuolių bendruomene
  • Prieiga prie „Tech Hub“ bendradarbystės erdvės VU EVAF
  • Specialus prizas nugalėtojams, kurį įsteigė SEB bankas

Kas gali dalyvauti?

Šiemet kviečiame:

  • Komandas (2–5 nariai) su startuolio idėja
  • Vienišus steigėjus, ieškančius komandos narių
  • Individualius studentus su aktualiais įgūdžiais, norinčius prisijungti prie komandos

Programos eiga

Programa prasideda lapkričio 20 d. ir tęsis iki balandžio.
Užsiėmimai vyks kiekvieną ketvirtadienį 16:30 (kartais ir antradieniais).

Nori sužinoti daugiau prieš registraciją? Prisijunk prie mūsų Info dienos spalio 9 d. 16:30 → Registruokis čia: https://forms.office.com/e/CKJ04z01g2

Registracija vyksta iki spalio 12 d. → Pildyk paraišką čia: https://forms.office.com/e/szx2GNrLZ4

Nepraleisk progos tobulinti savo įgūdžius, susipažinti su būsimais bendraįkūrėjais ir pradėti savo verslumo kelionę kartu su VU Tech Hub!

mecislovas jucas valdovurumai lt nuotr

Stipendija skiriama vieneriems metams. Konkurse gali dalyvauti tik pažangūs I pakopos III–IV kurso ir II pakopos Fakulteto studentai, studijuojantys LDK istoriją.

Kandidatai turi iki 2025 metų rugsėjo 22 d. pateikti arba atsiųsti VU IF studijų prodekanui el. paštu  :

  • prašymą skirti vardinę stipendiją (per e-studentas sistemą);
  • IF Studijų skyriuje parengtą pažymą apie studijų rezultatus;
  • dokumentus, įrodančius Kandidato pasiekimus mokslinėje veikloje LDK istorijos srityje (referato, kursinio darbo, bakalaurinio darbo ir (ar) straipsnio (jei yra) kopiją (-as)).

Daugiau apie vardines stipendijas

IF kiemasKonkurse gali dalyvauti tik pažangūs I pakopos II–IV kurso Istorijos ir Kultūros istorijos ir antropologijos programų ir II pakopos Istorijos programos Istorijos fakulteto studentai, besidomintys XIX–XXI a. istorija. Stipendija skiriama 10 mėnesių.

Kandidatai turi iki 2025 metų rugsėjo 22 d. pateikti arba atsiųsti VU IF studijų prodekanui el. paštu  :

  • prašymą skirti vardinę stipendiją (per e-studentas sistemą);
  • IF Studijų skyriuje parengtą pažymą apie studijų rezultatus;
  • dokumentus, įrodančius pasiekimus mokslinėje veikloje XIX–XXI a. istorijos srityje (referato, kursinio, bakalaurinio darbo ar straipsnio, jei turite, kopiją(-as).

Daugiau apie vardines stipendijas

SPKS NERK

VU Konsultavimo ir karjeros centras kviečia Tave į 3 dalių mokymų ciklą „Nerk į studijas“, kuris Tau padės pradėti naujus mokslo metus universitete gerai pasiruošus! Šiame cikle Tu sužinosi:

           ⫸ Kaip efektyviai mokytis, pasiruošti atsiskaitymams ir įveikti atidėliojimą;

          ⫸ Kaip susiplanuoti savo laiką, kad kuo daugiau suspėtum, užtikrintum sveiką gyvenimo ritmą ir pasitenkinimą savo gyvenimu;

           ⫸ Kaip pasiekti finansinį stabilumą studijų metu.

Mokymai vyksta nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą.

          ⫸ Rugsėjo 15 d., 15:00-16:00 – „Efektyvus mokymasis“

          ⫸ Rugsėjo 16 d., 15:00-16:00 – „Laiko planavimas ir balansas“

          ⫸ Rugsėjo 17 d., 15:00-16:00 – „Asmeninių finansų ABC“

Mokymus veda VU Karjeros konsultantai Lina Uturytė ir Tadas Karosas. Mokymai yra skirti visų pakopų studentams.

Kviečiame registruotis į mokymus čia.

 

 

Kviečiame magistro studijų primakursius į susitikimą su IF administracijos atstovais. Susitikimas skirtas aptarti su studijomis susijusius klausimus (studijų tvarka, tvarkaraščiai, dalykų pasirinkimai, pažymos, studijų formos keitimas, VUSIS ir kt. ).

StudyĮsigaliojus „Vilniaus universiteto Studijų nuostatų“ pokyčiams dėl skolų atsiskaitymo (Vilniaus universiteto senato 2025 m. balandžio 29 d. nutarimo Nr. SPN-12 redakcija) , atkreipiame dėmesį šiuos svarbius terminus žemiau nurodytuose Studijų nuostatų punktuose:

Kartojantieji dalyką:

„... 65.1.1. ne vėliau kaip likus 14 kalendorinių dienų iki semestro, kuriame yra vykdomas kartojamas studijų dalykas (modulis), pradžios studentas turi pateikti VUSIS prašymą dėl leidimo kartoti studijų dalyko (modulio) studijas;“

Ketinantiems perlaikyti skolą eksternu po savarankiško kartojimo:

„...65.2.1. studijų dalyką (modulį) perlaikyti eksternu leidžiama tuo atveju, kai studijų dalykas (modulis) nėra įtrauktas į studijų programos komiteto patvirtintą studijų programos krypties numatomiems studijų rezultatams pasiekti numatytų studijų dalykų (modulių) sąrašą, kurių negalima studijuoti eksterno statusu;

65.2.2. ne vėliau nei semestro, kuriame yra vykdomas perlaikomas dalykas (modulis) eksternu po savarankiško kartojimo, pirmojo mėnesio pabaigos studentas turi VUSIS pateikti prašymą dėl leidimo perlaikyti studijų dalyką (modulį) eksternu po savarankiško kartojimo;“.

 

Primename, kad Istorijos fakulteto Studijų programų komitetų ir Tarybos nutarimu eksternu neleidžiama atsiskaityti kalbų studijų ir praktikų skolų, šios skolos likviduojamos tiktai po pakartojimo atitinkamuose semestruose.
Prašytume nevėluoti su prašymų dėl skolų laikymo teikimu.
Kilus klausimams prašome rašyti ar skambinti į IF Studijų skyrių (8 5) 2687290, el.p. ;

diplomaiStudijų baigimo dokumentai visiems Istorijos fakulteto bakalauro ir magistro studijų programų absolventams bus įteikiami 2025 m. birželio 19 d.  17  val. Vilniaus universiteto Šv. Jonų bažnyčioje.

Iki diplomų įteikimo:

  • kiekvienas absolventas asmeniškai pasirašo baigimo dokumentų (diplomo ir priedėlio) registracijos sąraše: laukiame Jūsų 2025 m. birželio 17 ir 18 d. nuo 10 iki 16 val. IF Studijų skyriuje (215 kab.);

  • kitas asmuo gali už absolventą pasirašyti ar gauti baigimo dokumentus tiktai turėdamas notaro patvirtintą įgaliojimą;

  • iki pasirašymo visi absolventai turi būti atsiskaitę su VU padaliniais, kiekvienas savo situaciją pasitikrinkite e-studentas.

Maloniai prašome mus iš anksto informuoti, jeigu negalėsite pasirašyti baigimo dokumentų registracijos sąraše ir/ar dalyvauti įteikimo iškilmėse bei pranešti, kada pageidaujate pasiimti dokumentus.

Jeigu kilo neaiškumų dėl šios informacijos, skambinkite  į IF Studijų skyrių  tel. +370 52 68 7290, rašykite el.p. ;

Linkime visiems gražios šventės !

 

Diskusija humanitaraiLiepos 3–6 d. Druskininkuose vyks 34-oji akademinių studijų savaitė „Baltos lankos“, kasmet sutraukianti per šimtą dalyvių – mokslininkų, dėstytojų, studentų ir jiems prijaučiančių, besidominčių humanitariniais, socialiniais ir gamtos mokslais. Renginyje bus pristatomi naujausi Lietuvos ir užsienio mokslininkų tyrimai, išmėginami įvairūs metodologiniai įrankiai, keliami klausimai ir rengiamos diskusijos, skatinamas tarpdisciplininis ir tarpinstitucinis mokslininkų, dėstytojų ir studentų bendradarbiavimas.

2025 m. „Baltų lankų“ programa siūlo platų temų spektrą: Lietuvos filosofijos ir dailės tyrimų apžvalgos, fenomenologija, partizanų fotografijos, iracionalumas ir autoritarizmas pasaulio politikoje, architektūros istorija, dirbtinis intelektas, logikos istorija, matematika kaip kultūros reiškinys ir kitos.

Pranešėjai – žinomi savo sričių specialistai, akademikai: filosofai prof. Algis Mickūnas, prof. Arūnas Sverdiolas, prof. Gintautas Mažeikis, prof. Jonas Dagys, prof. Mintautas Gutauskas, dr. Laurynas Peluritis, filosofės doc. Danutė Bacevičiūtė, doc. Jolanta Saldukaitytė, literatūrologas dr. Saulius Žukas, Lietuvos nacionalinio muziejaus vadovė doc. Rūta Kačkutė, meno istorikė Giedrė Mickūnaitė, architektūros istorikė prof. Marija Drėmaitė, matematikas prof. Rimas Norvaiša.

Ilgametis „Baltų lankų“ savaitės pranešėjas ir dalyvis, Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto profesorius M. Gutauskas šį renginį apibūdina kaip turintį ypatingą atmosferą.

„Baltos lankos“ yra išskirtinės savo atmosfera ir laiko ritmu. Tarpdalykinė erdvė išplečia akiratį, pažadina vaizduotę ir protą. Čia susitinki su kolegomis ir studentais, čia nėra laipsnių, titulų, administracinių protokolų, čia gali neskubėdamas kalbėtis tiek apie dalykus, tiek apie tai, kas ateina į galvą pušų paunksmėje. Čia, priešingai nei konferencijose, beveik visi spėja pasakyti, ką norėjo, beveik visi spėja paklausti, kas parūpo; o kas nespėja ko aptarti – tam dar lieka vakaras, naktis ir Liškiava“, – pasakoja jis.

Renginio metu numatomas naujausios prof. A. Sverdiolo knygos „Dirbinio rastis ir tvermė“ pristatymas, kuriame į diskusiją kviečiami įsitraukti ir kiti savaitės dalyviai bei dalyvės.

„Naujausia knyga pratęsia ankstesnėje knygoje „Steigtis ir sauga“ (1996) nagrinėtus pavyzdinius ir kartotinius veiksmus, lemiančius socialumą, bendrą žmonių egzistenciją, skirtingų istorinių bendrijų susibūrimo pamatus. Veiksmas prasideda, tęsiasi ir baigiasi, o veikalas tampa tuo, kas jis yra, veiksmui pasibaigus, suteikus prasmei dirbtinį kūną. Vis dėlto veikalas auga iš veiksmo šaknies. Knygos pagrindinė tema yra ypatingų veikalų – dirbinių, gaminių ir tiekinių, sudarančių materialiąją kultūrą – rastis ir tvermė, gyvavimas žmonių pasaulyje“, – apie knygą pasakoja autorius.

Renginio dalyviai galės diskusijas tradiciškai perkelti į vakaronę ant Liškiavos piliakalnio. Esant galimybei bus lankomas Liškiavos vienuolyno ansamblis ir Švč. Trejybės bažnyčia.

Išsamią programą ir išankstinę registraciją rasite čia.

Academy Vilnius 2025Studienstiftung des deutschen Volkes (Vokietijos akademinis stipendijų fondas) kviečia studentus dalyvauti intensyviuose mokymuose, kuriuos ves tarptautiniai ekspertai. Tai unikali galimybė gilinti žinias, diskutuoti aktualiomis temomis ir užmegzti ryšius su studentais iš įvairių šalių.

Temos
  • Transatlantiniai iššūkiai: nesutarimai ir pokyčiai transatlantiniuose santykiuose apie 2025-uosius

  • Užsienio ir saugumo politikos formavimas susiskaldžiusiame pasaulyje

  • Kalba kaip politinis įrankis: kalba ir vertimas kaip karo priemonės

  • Po Holokausto kraštovaizdžiai: erdvės ir atminties transformacija Sovietų Lietuvoje

Kam skirta

Studentams iš Vilniaus universiteto, Europos humanitarinio universiteto ir kitų Vidurio ir Rytų Europos šalių.


Daugiau informacijos:

Nuolatinių bakalauro studijų programų IV kurso studentams paskaitos vyksta rekomenduotina užbaigti paskaitas iki 2025 m. gegužės 2 d. 
Nuolatinių bakalauro studijų programų IV kurso studentams galutinis studijų pasiekimų vertinimų laikotarpis
iki 2025 m. gegužės 16 d. į VUSIS turi būti suvesti visi studijų rezultatai
Nuolatinių bakalauro studijų programų studentai bakalauro darbus įkelia į VUSIS ir apie tai el. paštu informuoja katedros studijų administratorę bei darbo vadovą
iki 2025 m. gegužės 29 d. 12 val.
Bakalauro darbų gynimo sesija vyksta 2025 m. birželio 4-6  ir 9 d.
Nuolatinių magistro studijų programų studentai magistro darbus įkelia į VUSIS ir apie tai informuoja el. paštu katedros studijų administratorę bei darbo vadovą
iki 2025 m. gegužės 19 d. 12 val.
Magistro darbų gynimo sesija vyksta 2025 m. gegužės 26-28 d.
Diplomai teikiami 2025 m. birželio 19 d. 17 val.

SĖKMĖS!

VZVBJei domiesi Lietuvos kultūros mozaikos žydiškuoju komponentu – paveldu, istorija, literatūra, kultūra – kviečiame prisijungti prie Vilniaus žydų viešosios bibliotekos!

Kviečiame save išbandyti:

  • organizuojant ir viešinant renginius – knygų pristatymus, aktualias diskusijas, meno ir istorijos parodas, įvairioms amžiaus grupėms skirtas edukacijas bei kitas kultūrines iniciatyvas;
  • rengiant tekstus – renginių, edukacijų, parodų viešinimas, knygų pristatymai, informacijos rengimas socialinių tinklų komunikacijai;
  • neriant į nuostabų knygų pasaulį – pažinti unikalią išskirtinių bibliotekos knygų kolekciją.

Laišką su motyvacija kviečiame siųsti el. paštu

LT ALietuvos Respublikos ambasada Austrijos Respublikoje, Slovakijos Respublikai, Slovėnijos Respublikai ir Lichtenšteino Kunigaikštystei, įsikūrusi Vienoje, kviečia atlikti praktiką ambasadoje 2025 m. rugsėjo-gruodžio mėn.

Reikalavimai kandidatams:

  • turėti Lietuvos Respublikos pilietybę;
  • būti aukštosios mokyklos pagrindinių ar vientisųjų studijų studentu(-e), baigusiu(-usia) ne mažiau kaip antrąjį studijų kursą, magistrantūros ir doktorantūros studentu(-e), taip pat aukštųjų mokyklų absolventu(-e), baigusiu(-usia) aukštąją mokyklą ne anksčiau kaip prieš dvejus metus iki praktikos pradžios;
  • domėtis užsienio politikos aktualijomis;
  • labai gerai mokėti lietuvių ir anglų kalbas (vokiečių kalbos žinios – reikšmingas privalumas); slovakų ir slovėnų kalbos mokėjimas – privalumas;
  • gebėti sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu;
  • geri darbo organizavimo įgūdžiai ir analitinis mąstymas;
  • komunikaciniai gebėjimai.

Praktikos metu turėsite galimybę:

  • pagilinti bendrąsias žinias apie politines aktualijas Austrijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje ir Lichtenšteine, dvišalius Lietuvos santykius su šiomis valstybėmis;
  • įgyti praktinių žinių ir įgūdžių, kurių reikia darbui Lietuvos Respublikos diplomatinėje ir valstybės tarnyboje;
  • dalyvauti ir prisidėti prie ambasados renginių organizavimo, padėti organizuoti aukšto lygio vizitus;
  • rengti aktualijų apžvalgas ir atmintines, kt.

Praktikos trukmė: nuo 1 iki 6 mėn.

Praktikos metu studentai ir absolventai neįdarbinami, jiems nėra mokamas darbo užmokestis. Taip pat nėra apmokamos su praktikos atstovybėje atlikimu susijusios transporto, apgyvendinimo, pragyvenimo, gyvybės, sveikatos, civilinės atsakomybės ir kitokio draudimo išlaidos.

Jei susidomėjote galimybe atlikti praktiką, prašome atsiųsti savo gyvenimo aprašymą ir motyvacinį laišką lietuvių kalba el. p. iki 2025 m. gegužės 1 d.

Atkreipiame dėmesį, kad asmenų, kurie pretenduoja atlikti praktiką Lietuvos Respublikos diplomatinėje atstovybėje saugumo vertinimas užtrunka iki dviejų mėnesių.

SH laboratorijos rėmuose dr. Sergii Gurbych siūlys kas savaitę vykstančias konsultacijas, kuriose studentai galės užduoti klausimus ir gauti pagalbą įvairiomis skaitmeninių humanitarinių mokslų ir kompiuterinės tekstų analizės temomis. Jei jums reikia pagalbos kuriuo nors iš šių klausimų, drąsiai kreipkitės:

  • Optinis teksto atpažinimas – darbas su Transkribus, eScriptorium ir Tesseract biblioteka.

  • Tekstinių duomenų analizė – teksto gavyba ir tekstynų lingvistika su AntConc.

  • XML žymėjimas – tekstų struktūravimas ir anotavimas naudojant XML Copy Editor.

  • Geokartografija – geografinių duomenų apdorojimas ir vizualizacija su QGIS.

  • Kalbiniai modeliai – SpaCy taikymas turinio analizei ir Stanza lingvistinei analizei.

Jei dirbate su projektu ar susiduriate su iššūkiais kurioje nors iš šių sričių, dr. Gurbych mielai jums padės. Konsultacijos vyks anglų kalba kiekvieną penktadienį 16:00 DH laboratorijoje. Dėl jų tartis galite parašydami .

Kol kas konsultacijos vyks nuo vasario 21 d. iki kovo 30 d. kaip pradinė iniciatyva. Jei susidomėjimas ir poreikis bus pakankami, jos bus tęsiamos ir po kovo mėnesio. Primename, kad SH veiklą galite sekti ir MS Teams bendruomenės kanale Skaitmeninės humanitarikos laboratorija | Skaitmeninė humanitarika | „Microsoft Teams“.

lojotekaDarbo vieta: Vilniaus jėzuitų gimnazijos padalinys – Lojoteka. Edukacinis medijų centras.
Šv. Kazimiero g. 8, 01127 Vilnius
Pareigos: Bibliotekininko (-ės)
Nuo 2025 m. kovo 12 d.
Darbo sutarties rūšis: neterminuota
 

Reikalavimai:turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis, gali būti paskutinio kurso studentas (-ė)) arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu humanitarinių ar socialinių mokslų studijų srityje. Privalumas – išsilavinimas informacijos paslaugų, bibliotekininkystės, komunikacijos srityse;

  • gebėti dirbti komandoje ir savarankiškai, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, naudotis elektroniniais ištekliais;
  • turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
  • būti susipažinus su jėzuitų švietimo specifika;
  • mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių);

Privalumas – žinoti bibliotekininkystės teorijos pagrindus, bibliotekos veiklos, darbo su lankytojais, raštvedybos pagrindus;

Funkcijos:

  • vykdo išorės vartotojų kokybišką aptarnavimą;
  • padeda išorės vartotojams savarankiškai mokytis remiantis supančia informacijos erdve;
  • dalyvauja rengiant ir įgyvendinant Lojotekos kultūrines ir edukacines veiklas;
  • sistemina ir kataloguoja bibliotekos fondą mokyklų bibliotekų informacinėje sistemoje (MOBIS), naudoja informacines technologijas (IT) savo darbe;

free seatLaisvos valstybės finansuojamos vietos IF studijų programose 2024/25 m.m. rudens semestre

Bakalauro studijų:

  • Archeologijos I kurse (įstoję 2024 m.) – 3 vietos;

  • Istorijos I kurse (įstoję 2024 m.) – 4 vietos;

Į laisvas valstybės finansuojamas vietas gali pretenduoti mokantys už studijas studentai, neturintys skolų/akademinių skolų. Laisvos valstybės finansuojamos vietos turi būti užimtos iki 2025-03-01.

Laisvų valstybės finansuojamų vietų užėmimas vykdomas pagal VU Senato 2018 m. rugsėjo 25 d. patvirtintą nutarimą Nr. S-2018-10-8) „Laikinasis Vilniaus universiteto studentų reitingavimo pagal studijų rezultatus ir rotacijos tvarkos aprašas“ (https://www.vu.lt/studijos/studentams/studijas-reglamentuojantys-dokumentai).

Pateikiamų per VUSIS e-prašymų „Dėl studijų ir finansavimo formos keitimo“ laukiame ne vėliau kaip iki 2025 m. vasario 25 d.

seminars JHCThe Centre for the Study of East European Jewish History at the Vilnius University Department of History, together with The Emil A. and Jenny Fish Center for Holocaust & Genocide Studies at Yeshiva University, Department of Jewish Studies at Wroclaw University, Department of Russian and Slavic Studies at Hebrew University of Jerusalem, and Lviv Catholic University invites MA students currently working on their theses and PhD students to apply and participate in an international online seminar in the field of East European Jewish history and culture. The seminar is open to papers on various topics, chronology, methodology, and approaches in humanities, arts, and social sciences.

The idea to create a platform for MA and PhD students to present their research projects emerged after realizing that students engaged in Jewish studies at the graduate level often lack communication and collaboration with other young researchers, teachers, and academics in the field. These seminars are established as a place for young researchers to present their research, discuss and share ideas, and raise different research questions with their colleagues.

The platform will share the vast collection of sources by institutions: YIVO, the Chief Archivist of Lithuania, and the Martynas Mažvydas National Library of Lithuania. The experts at these institutions will guide the seminar’s participants and help them with their ongoing research projects.

We invite MA and PhD students studying East European Jewish history or other topics that include different aspects of Jewish life in the region to participate in the seminars and present their research. Each participant will speak for twenty minutes online about their work. After each presentation, the invited experts will give feedback to the presenters.

The online seminars will take place during the spring semester of the 2024 – 2025 academic year (starting in March 2025). The applicants are encouraged to send their presentation proposal (up to 500 words) and a short bio to the Centre for the Study of East European Jewish History by e-mail: . The deadline for application for the spring semester is February 21th.

Please disseminate this invitation to colleagues interested in participating in the seminars.

free seat

BAKALAURO studijų:

Archeologijos I kurse (įstoję 2024 m.) – 1 vieta;

Istorijos I kurse (įstoję 2024 m.) – 3 vietos;

Į laisvas valstybės finansuojamas vietas gali pretenduoti mokantys už studijas studentai, neturintys skolų/akademinių skolų. Laisvos valstybės finansuojamos vietos turi būti užimtos iki 2025-03-01.

Laisvų valstybės finansuojamų vietų užėmimas vykdomas pagal VU Senato 2018 m. rugsėjo 25 d. patvirtintą nutarimą Nr. S-2018-10-8) „Laikinasis Vilniaus universiteto studentų reitingavimo pagal studijų rezultatus ir rotacijos tvarkos aprašas“ (https://www.vu.lt/studijos/studentams/studijas-reglamentuojantys-dokumentai).

Pateikiamų per VUSIS e-prašymų „Dėl studijų ir finansavimo formos keitimo“ laukiame ne vėliau kaip iki 2025 m. vasario 25 d.

FB įjunk rašymo rėžimąVU bibliotekos organizuoja struktūrines rašymo sesijas, kuriose galima ramiai ir netrukdomai rašyti kursinius, baigiamuosius ar bet kokius kitus akademinius rašto darbus. Sesijoje pasitelkiama populiari Pomodoro technika: rašymo trukmė – 45 min., poilsiui skiriama 15 min.

„Rašytojams“ gelbsti koordinatorius, kuris informuoja apie pertraukas, o šiomis atokvėpio minutėmis, siekiant išlaikyti motyvaciją ir darbingumą, dar pasiūlo ir pasivaišinti kava bei užkandžiais. Kadangi sesijas ves dalyko bibliotekininkas(-ė), jei reikia, jis (-ji) dar galės ir pakonsultuoti el. išteklių, mokslinės informacijos paieškos ar kitais aktualiais klausimais.  

Pirmasis užsiėmimas įvyks jau lapkričio 19 d. 15 val.

Registracijos nuoroda: https://forms.office.com/e/7ru7qbD4TP?origin=lprLink

Detalesnė informacija apie užsiėmimą: https://biblioteka.vu.lt/apie/naujienos/2375-nori-laiku-parasyti-mokslini-darba-ijunk-rasymo-rezima-dalyvaudamas-strukturinio-rasymo-sesijoje.